Paradijs

Zo’n drie maand geleden is ze verschenen en nu, op korte onderbrekingen na, vleit ze haar ranke lijf elke nacht tegen me aan en ik, ik kan mijn geluk niet op, mijn (niet zo ranke) lijf rilt en siddert er van, mijn kop gaat in overdrive en mijn hart wil meer geven dan ooit.

Het was een heel erg donkere avond, de confrontatie met de eenzaamheid was hard. Immer optimistisch van aard maar desalniettemin soms toch onderhevig aan zwaarmoedige buien, zat ik daar, achter mijn scherm. Een standaard interesse berichtje op een datingsite en vanuit de why-not optiek mijn msn adres en email terug gestuurd. Quasi onmiddellijk een mailtje terug met foto’s van haar. Msn. Of ze het nog zag zitten om langs te komen om wat te babbelen en een fles wijn tot ons te nemen. En ze is diezelfde nacht, zo tegen 2u, inderdaad nog afgekomen en heeft in een paar uur tijd mijn leven veranderd.

Dweezel is gelukkig. En doodverliefd. Dat is niet noodzakelijk hetzelfde😉

Tags: ,

Geef een reactie

